صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرمسئول مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد با اشاره به شرکت یک‌صد قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزشی مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد، گفت: همچنین سیصد کاربر نیز در حفظ مجازی قرآن این مؤسسه فعال هستند.

عزت‌الله گوشه‌ای، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری کرسی تلاوت قرآن در دو بخش بانوان و آقایان در مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد خبر داد و گفت: کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان هر هفته روزهای چهارشنبه از ساعت 15 شروع و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد.

وی افزود: همچنین کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان نیز روزهای پنجشنبه از ساعت 15 شروع و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد که کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان با حضور خدیجه بیرانوند، از قاریان ممتاز لرستان و کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان نیز با حضور اساتید قرآنی در مهدیه مرتضوی خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

گوشه‌ای با اشاره به شرکت یک‌صد قرآن‌آموز در کلاس‎های مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد، گفت: این قرآن‌آموزان در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی، آموزش تجوید، صوت و لحن قرآن و حفظ قرآن شرکت دارند.

مدیر مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد با اشاره به اجرای طرح حفظ مجازی قرآن در این مؤسسه قرآنی، گفت: سیصد کاربر در حفظ مجازی قرآن فعال هستند و این طرح هر روز به‌جز روزهای سه‌شنبه با حضور نیلوفر سپهوند از حافظان قرآنی لرستان اجرا می‏‌شود.

انتهای پیام