صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات حوزه فرهنگ نبود نگاه تخصصی به این حوزه است که باید نگاه تخصصی را در این حوزه مبنای کار قرار دهیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، 28 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات حوزه فرهنگ نبود نگاه تخصصی به این حوزه است که باید نگاه تخصصی را در این حوزه مبنای کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات حوزه فرهنگ این است که برای شرایط متقابل فرهنگی نرم‌افزاری تهیه نشده و نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

امام جمعه اردبیل با اشاره به حضور مدیریت جدید در تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار کرد: حجت‌الاسلام جعفرزاده فرزندی شایسته و باسابقه در حوزه فرهنگی و فعال در حوزه علمیه خواهران بوده است که بی‌شک انتظار می‌رود اقداماتی شایسته در حوزه تبلیغات اسلامی انجام داده شود.

عاملی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها باید آسیب‌شناسی در حوزه فرهنگ باشد و در این زمینه از ظرفیت اقشار مختلف استفاده شود تا آسیب‌های اقشار فرهنگی احصا و راهکار مناسب در این زمینه ارائه شود.

وی راه‌اندازی اتاق فکر برای تبلیغات اسلامی و اهمیت تاثیرگذاری آن را اولویت‌دار برشمرد و بیان کرد: تبلیغات اسلامی باید در این زمینه پیشگام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار برگزاری نماز جماعت شد و افزود: باید تدابیری اندیشده شود تا برگزاری نماز جماعت به صورت باشکوه در مساجد انجام شود.

وی بیان کرد: مدیران در تبلیغات اسلامی باید ایده و خلاقیت داشته باشند و قدرت خلاقیت در این سازمان اولویت اساسی باشد.

عاملی با اشاره به این که باید از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان باید در راستای تربیت فرزندان استفاده شود گفت: خانواده‌ها تشنه این امر هستند و باید از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده شود.

امام جمعه اردبیل با اشاره اهمیت زکات افزود: زکات یک فریضه الهی است که باید به فرهنگ‌سازی پرداخت زکات در جامعه پرداخته شود تا این امر به جایگاه واقعی برسد.

انتهای پیام