صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

گروه اجتماعی ــ معاون مدرسه علمیه فاطمیه خرم‎آباد با بیان این‌که طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد به‌صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند، اظهار کرد: ارائه مشاوره‌های دینی و شرعی در مصلی‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این مدرسه است.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم‎آباد از برگزاری کارگاه آموزشی ـ تبلیغی عفاف و حجاب برای بانوان طلبه مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در سه جلسه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در این کارگاه بانوان طلبه، آموزش‌های لازم را در زمینه تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرا خواهند گرفت، برگزاری کارگاه آموزش مداحی برای بانوان طلبه این مدرسه را از دیگر برنامه‌های تبلیغی ـ فرهنگی اعلام کرد و ادامه داد: در این کارگاه بانوان طلبه اصول و فنون مداحی اثرگذار و همچنین روش‌های تبلیغ و تبیین سیره اهل‌بیت(ع) را زیر نظر اساتید مجرب حوزه و مداحان برجسته فرا می‌گیرند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ برای بانوان طلبه این مدرسه خبر داد و یادآور شد: در این کارگاه بانوان طلبه سطح 2 و فارغ‌التحصیل حوزه علمیه اصول و فنون روش سخنرانی کارآمد را آموزش می‌بینند. 

وی با بیان این‌که طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد در طول سال به‌صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند، اظهارکرد: ارائه مشاوره‌های دینی و شرعی در مصلی‌های نماز جمعه به بانوان نمازگزار از دیگر برنامه‌های فرهنگی ـ تبلیغی این مدرسه است. 

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در 13 مدرسه علمیه لرستان

حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان نیز با اشاره به هفته کتاب و کتاب‎خوانی و این‌که مطالعه و کتاب‌خوانی از ابزار مهم و لازمه رشد علمی یک طلبه است، افزود: طلاب باید در ابعاد مختلف علمی و اخلاقی الگوی نسل امروز باشند.

وی بر ضرورت ارتقای رشد علمی و اخلاقی در حوزه و جامعه تأکید کرد و گفت: لازمه این مهم تقویت و تبیین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بر پایه تحقیق و پژوهش است.

حجت‌الاسلام پنام از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در 13 مدرسه علمیه لرستان خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با هدف تقویت فرهنگ مطالعه بین طلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از طلاب اهل قلم و پژوهش‌گر، بازدید طلاب استان از کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه به کتاب و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌ای از جمله برنامه‌های حوزه علمیه به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام