صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۸۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

گروه سیاست و اقتصاد ــ سازمان بسیج رسانه فارس طی بیانیه‌ای ضمن محكومیت اغتشاشات اخیر، تأكید كرد كه اصحاب رسانه این استان هم در راهپیمایی مردمی فردا شركت خواهند كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، با توجه به برگزاری راهپیمایی مردمی در محكومیت جنایات اشرار و آشوبگران در اغتشاشات اخیر، سازمان بسیج رسانه فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است: «سازمان بسیج رسانه فارس اقدامات سخیف اشرار سبک‌مغز که با نیات پلید در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور و استان، باعث تخریب اموال عمومی و خصوصی و همچنین هتک حرمت نسبت به مقدسات، ایجاد جو روانی منفی و سلب آسایش عمومی منشعب از اقدامات وحشیانه شدند را محكوم می‌كند.
اصحاب اندیشه، قلم و رسانه‌های استان فارس ضمن اعلام پایبندی به انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های مقدس آن ذیل منویات مقام معظم رهبری (دامه برکاته)، تا آخرین قطره خون خود ایستاده و نسبت به احقاق حقوق و مطالبات به حق مردم شریف استان در راستای مبارزه با فساد، گرانی، کنترل قیمت‌ها و... از نمایندگان منتخب مردم در مجلس و نمایندگان دولت در استان لحظه‌ای درنگ نكرده و در صحنه عمل ان‌شاءالله فردا پنج‌شنبه، 30 آبان‌ماه 98 با حضور انقلابی در راهپیمایی عظیم مردمی مواضع خود را فریاد و به گوش جهانیان خواهند رساند».

انتهای پیام