صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرج با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار استان البرز که فتنه دیگری را خنثی کردند، اظهار کرد: این حرکت در دفاع از اسلام و انقلاب انجام شد و مکر دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، یکم آذر در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار استان البرز که فتنه دیگری را خنثی کردند، اظهار کرد: این حرکت در دفاع از اسلام و انقلاب انجام شد و مکر دشمنان را آشکار و خنثی کرد با گذر زمان زوایای بیشتری از این فتنه بازگو خواهد شد.

وی افزود: حضور با صلابت مردم بصیر ایران و همچنین استان سرافراز البرز در این موقعیت حساس موجب شد که راه خود را از دشمنان جدا کنند.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: ایثار و مقاومت نیروی انتظامی که از لحظات نخست در محل حادثه حضور پیدا کردند و ابتدا با مدارا، تذکر و رفعت برخورد کردند و سپس با اشرار روبه رو شدند و با اقتدار در کنار سپاه، شبانه‌روز برای آرامش و برقرارق حالت عادی در جامعه تلاش کردند، ستودنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: سپاه در کنار نیروهای ناجا، پلیس و همچنین اعضای شورای تامین و اطلاعات لایه‌ای که کمتر دیده می‌شود، خدمات ارزنده‌ای را در این مقابله با این فتنه ارائه کردند.

حسینی‌همدانی بیان کرد: این آزمایش و فتنه نیز با درایت مقام معظم رهبری و کمک مردم خنثی شد، مرکز شرارت آمریکا، اسرائیل، افراد باقی مانده از خاندان پهلوی بودند که تلاش کردند این فتنه فراگیر شود.

این مسئول بیان کرد: در این فتنه مردم و مطالباتشان به حاشیه رفت، ممکن است خناثان فرصت را برای بیان برخی شبهات به مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری وارد کنند که اگر منصفانه و واقع‌‌بینانه نگاه کنیم می‌بینیم که در جهان و در بین دیگر حاکمان، رهبری دیندارتر، شجاع‌تر، بااخلاق‌تر و هوشمندتر از مقام معظم رهبری وجود ندارد.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه مدیریت هر فرد در بحران‌ها و حوادث ثابت می‌شود، گفت: ما شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب بحران‌های زیادی را مدیریت کرده بحران‌هایی که برای براندازی هر نظام کافی بود اما ایشان با آرامش انقلاب را به سمت اهدافش حرکت داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امام راحل درباره مقام معظم رهبری گفته بودند؛ آیت الله خامنه‌ای یکی از بازوان پرتوان جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد مختلف نخبه است و پس از من خلا رهبری نخواهید داشت.

حسینی‌همدانی گفت: در زمان رهبری آیت الله خامنه‌ای فتنه‎ها، حوادث و رویدادهای بسیاری رخ داد که مدیریت ایشان در این بحران ها مثال زندنی است.

وی به سیاست‌های اصل ۴۴، ورود سرمایه و مدیریت مردم در عرصه اقتصادی که با برخی کوتاهی‌های مسئولان عملیاتی نشد، اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال و هدفمندکردن فعالیت برای هر سال از دستاوردهای رهبری است ولی برخی کوتاهی‌ها در این حوزه رخ داده است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

این مسئول در پایان به تحریم‌های علمی که دشمنان برای کشور ما روا داشته‌اند اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با جنبش نرم افزاری بسترهای علمی را در کشور فراهم کردند، اکنون ما در ابعاد مختلف، علمی، پزشکی، دارویی، تجهیزاتی و نظامی در جهان حرف برای گفتن داریم.

 

انتهای پیام