صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۹۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

گروه اجتماعی - استاندار گیلان بر همراهی دستگاه های اجرایی در اجرای پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل مجمع خیرین در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان حائز اهمیت است.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 3 آذرماه در نخستین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با تبریک هفته بسیج، با تبریک هفته بسیج، گفت: این ایام خجسته یادآور رشادت ها و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی موزه دفاع مقدس را یکی از نیازهای مادی و معنوی گیلان در تبیین رشادت های رزمندگان در جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس نه تنها برای مردم به ویژه جوانان استان الگوست، بلکه فرصتی بزرگ و ارزشمند برای تبیین این ارزش ها برای گردشگران است.

استاندار گیلان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه برای احداث ساختمان پارک موزه دفاع مقدس استان خبر داد و بیان کرد: اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم تا بتوانیم عملیات اجرایی احداث ساختمان پارک موزه دفاع مقدس را پیش ببریم.

زارع بر همراهی دستگاه های اجرایی در اجرای پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل مجمع خیرین در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان حائز اهمیت است.

عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز، با اشاره به عقب‌ماندگی موزه دفاع مقدس استان، گفت: موزه دفاع مقدس بهترین مکان برای نشان دادن رشادت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه پنجم خردادماه امسال کلنگ موزه دفاع مقدس استان به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان تشکیل شده و می‌طلبد مجمع خیرین موزه دفاع مقدس استان نیز تشکیل شود.

انتهای پیام