صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۰۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
با دستور رئیس جمهور انجام شد؛

گروه اجتماعی - 22 عنوان طرح و پروژه زیربنایی، صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان‌شرقی با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور امروز، ششم آذرماه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی دستور افتتاح 18 طرح و پروژه زیربنایی و همچنین آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه توسعه ای را در سطح این استان صادر کرد.

برای این طرح‌ها و پروژه‌ها که امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، 94 هزار و 760 میلیارد ریال و 859 میلیون یورو اعتبار اختصاص یافته است که برای 5 هزار و 489 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

ساختمان اورژانس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع)، 30 مرکز جامع سلامت، طرح بهسازی، تکمیل و تجهیز اولین بیمارستان دندانپزشکی، طرح نوسازی سالن و باشگاه اساتید و کارکنان، طرح تخصصی و تجهیز آمبولانس جدید به ناوگان درمانی استان، 3 طرح در امور طیور، 19 طرح امور دام، 5 طرح شیلات و آبزیان، 4 طرح زیربنایی آب و خاک، 5 طرح صنایع کشاورزی، قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه، بزرگراه تبریز- اهر(قطعه 2 و 3)، پل بزرگ میدان معلم بناب، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی، 46 طرح اشتغال پایدار روستایی، 42 طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان و نیروگاه بادی «افکند» از جمله طرح هایی است که با دستور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

با دستور دکتر روحانی امروز همچنین عملیات اجرایی 3 طرح گلخانه‌ای، 7 طرح شیلات و آبزیان، 5 هزار و 600 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و احیای طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب آغاز شد.

انتهای پیام