صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۰۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

گروه اجتماعی ــ معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از پرداخت ۷۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، کاظمی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از پرداخت 7700 میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در سال جاری در سطح استان خبر داد.

وی در این‌باره گفت: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و تحقق شعار سال به 77 نفر از فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در تمامی شهرستان‌های استان پرداخت شده است و در سال رونق تولید، اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: معرفی این هنرمندان به بانک‌های رفاه و توسعه‌تعاون از محل توزیع اعتبارات قرض‌الحسنه با تسهیلات کم بهره بوده است. برای هر کارگاه خانگی مبلغ 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که در حال پرداخت به معرفی‌شدگان از سوی این اداره کل است.

کاظمی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌توانند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کنند، افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده از تولیدات صنایع‌دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

انتهای پیام