صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

گروه فرهنگی ـ مشاور معاون وزیر کشور ابراز کرد: نماز برای برخی مشکل است و برای برخی مشکل گشا، اگر انسان عملا با نماز دوست شده و انس بگیرد و از نماز کمک بگیرد تمام مشکلات او حل خواهد شد.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قربانلو، مشاور معاون وزیر کشور، امروز، 10 آذر ماه در اجلاس استانی نماز اظهار کرد: اگر انسان اهل نماز باشد سایر مسائل او به تدریج حل خواهد شد.
مشاور معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه جنس اقامه نماز، از عمل است، گفت: اگر به آنچه در صدر اسلام است دقت شود می‌توان متوجه شد آمار کسانی که عمل پیغمبر(ص) را دیدند و مسلمان شدند نسبت به کسانی که پیامبر(ص) را در منبر دیدند و مسلمان شدند بیشتر است.
وی با بیان اینکه نزول آیات، نزول ترتیبی است، اضافه کرد: قرآن، پیامبر اکرم(ص) را با عبودیت و نماز معرفی می‌کند، قرآن در آیات خود ابتدا انسان را به اقامه نماز و سپس زکات و انفاق و ... دستور می‌دهد که این نشان از جایگاه والای نماز دارد.
قربانلو ادامه داد: طبق آیه شریفه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ؛ ای اهل ایمان، از صبر و مقاومت کمک گیرید و به ذکر خدا و نماز توسّل جویید که خدا با صابران است»(بقره/ آیه 153) نماز مشکل‌گشا، است.
مشاور معاون وزیر کشور ابراز کرد: نماز برای برخی مشکل است و برای برخی مشکل گشا، اگر انسان عملا با نماز دوست شده و انس بگیرد و از نماز کمک بگیرد تمام مشکلات او حل خواهد شد.

انتهای پیام