صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

گروه سیاسی ــ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: هنر نماز جمعه این است که ظرفیت‌ها را به هم گره می‌زند و عامل وحدت است؛ بنابراین هرچه داریم از وحدت بوده و هرچه ضربه می‌خوریم از نفاق است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امروز، چهاردهم آذر در مراسم استقبال مردم از نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، گفت: خداوند ظرفیت‌های الهی را بر شما تمام کرده است.

وی با اشاره به این‌که جوانان سطح فهم، تحلیل و درک بالا دارند که واقعاً مثال‌زدنی است، عنوان کرد: خدای متعال آنقدر به شما و استان شما ظرفیت داده که اگر دست به دست هم دهید با همت و مقاومت بایستید و کار کنید، جوانان شما از بیکاری جعلی خارج می‌شوند.

حاج علی‌اکبری با اشاره به این‌که باید با همت مسئولان زمینه ایجاد شغل فراهم شود، عنوان کرد: اگر این‌چنین شود استان شما نه تنها خودش خرم و آباد خواهد شد بلکه می‌تواند در خرمی و آبادانی کشور سهم بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: هنر نماز جمعه این است که ظرفیت‌ها را به هم گره می‌زند و عامل وحدت است، بنابراین هرچه داریم از وحدت بوده و هرچه ضربه می‌خوریم از نفاق است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام میرعمادی در سال‌های گذشته، تصریح کرد: با انتخاب شایسته رهبری، فرزندی از خود شما از فضلا و سادات و خانواده‌های خوش‌نام با روحیه خوب و انقلابی با شایستگی فراوان به‌عنوان نماینده منصوب شده و اولین نماز جمعه را اقامه می‌کند.

انتهای پیام