صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش لرستان از برگزاری ۲۴ پیش‌اجلاس منطقه‌ای و دو هزار پیش‌اجلاس مدرسه‌ای با موضوع «نماز و مدرسه» در استان خبر داد.

عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه»، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی نماز، بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه آذر‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:  با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که فرمودند «مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان، این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است»؛ لذا بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه در آذر‌ماه جاری برگزار خواهد شد، در همین راستا با توجه به مصوبه شورای عالی نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و ارسال دستورالعمل برگزاری پیش اجلاس‌ها، تعداد 24 پیش‌اجلاس منطقه‌ای و بیش‌از دو پیش‌اجلاس مدرسه‌ای در سراسر استان لرستان در حال برگزاری است.

حیدروند با اشاره به استقبال و  اجرای بسیار خوب پیش‌اجلاس‌های نماز در سراسر استان لرستان ادامه داد: هدف از اجرای پیش اجلاس‌های نماز نهادینه کردن هرچه بیشتر اهمیت اقامه نماز در مدارس و توسعه و تعمیق فرهنگ این فریضه الهی است.

وی گفت: در این خصوص از فعالان نماز شامل دانش‌آموزان، مربیان، معلمان، اولیا، امام جماعت، خیران و پژوهشگران حوزه نماز در سطح مدرسه، منطقه و استان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام