صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برای نخستین‌بار در تاریخ این دانشگاه، ۴ مقام ملی در سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور را کسب کردند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، عصر روز گذشته، 16 آذرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: چهار نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب مقام در سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور برای اولین بار در تاریخ دانشگاه شدند.

وی افزود: عارفه منصوری موفق به کسب رتبه دوم ملی در رشته حفظ موضوعی قرآن،  محمد الماسی موفق به کسب رتبه دوم ملی در رشته رشته خوشنویسی، وحید رحمانی موفق به کسب رتبه سوم ملی در رشته اذان و فاطمه وطن‌پرست موفق به کسب رتبه سوم ملی در رشته احادیث اهل بیت(ع) شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: رقابت بین دانشجویان دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه معارف اسلامی کشور بوده است.

فنی‌اصل گفت: مرحله ملی این جشنواره که بالاترین سطح این جشنواره می‌باشد از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ آذر سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر شیراز برگزار شد و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی درخشش خوبی در جشنواره داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ترویج برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در بین دانشجویان را از اولویت‌های مهم دانست و بیان کرد:‌ تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات خود را توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام