صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی از 110 نفر از جوانان فعال شهرك سعدی كه در سیل سال جاری به‌صورت شبانه‌روزی به سیل‌زدگان كمك كردند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تقدیر و تشکر ۱۱۰ نفر از جوانان فعال شهرک سعدی که در سیل آغاز سال ۹۸ به‌صورت شبانه‌روزی برای کمک به سیل‌زدگان تلاش داشتند، امروز، 17 آذرماه در فرهنگسرای طاووسیه برگزار شد و از طرف استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر به فعالان حوزه سیل اهدا شد.
محمود رضایی، معاون عمرانی استانداری فارس در این مراسم گفت: تعدادی از منازل آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر از سیل قرار است تملک و جا به جا شوند، بخشی از زمین‌های آخر سعدی به شهرک سعدی الحاق و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس آن‌ها را ساخته با منازل آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر تهاتر می‌کند.
وی با بیان اینكه به منازل آسیب دیده طی چند نوبت کمک بلاعوض شده است، گفت: وزیر ارتباطات قول واگذاری زمین داده است و طرح جامع شهرک سعدی در کمیسیون ماده ۵ استانداری تصویب و آماده ابلاغ است.
رضایی اظهار كرد: شهرداری در رابطه با لایروبی مسیل‌ها و ایجاد سد بند در بالادست رودخانه سعدی، اقدام كرده و قصد دارد تمامی مسیل‌ها را باز و موانع را بردارد.
در پایان این مراسم، محمدرضا هاجری، مسئول شورای فرهنگی ورزشی شهرک سعدی شیراز با اشاره به فضای همدلی در خدمات‌رسانی به ساکنان این منطقه سیل زده، همگامی مردم و مسئولان در این راستا را حائز اهمیت برشمرد و گفت: ارزش کمک‌های غیرنقدی مردم به این منطقه از سه میلیارد تومان گذشت؛ و جای بسی خرسندی است که از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس علاوه بر اهدای لوح تقدیر و هدیه به فعالان حوزه سیل از محل کمک هنرمندان به سیل شهرک سعدی قرار شده، سینما دیجیتال فرهنگسرای طاووسیه نیز راه‌اندازی شود که از طرف اهالی شهرک سعدی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

انتهای پیام