صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان از تقسیم سهمیه دوره‌های آموزشی موسسات و تشکل های قرآنی استان در فصل زمستان خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی شامل رو خوانی و روان خوانی، فصیح خوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ جزء 30 قرآن و کارگاه های سبک زندگی اسلامی است.

جواد سعیدی، رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پنجمین دوره آموزش مدیران موسسات و تشکل‌های قرآنی استان‌ها، ۱۲ الی ۱۵ آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.
رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان افزود: در این دوره مدیران موسسات با مباحث مهم و کارآمدی همچون مدیریت رسانه، مدیریت فضای مجازی(کارکرد‌ها و آسیب‌ها)، بررسی آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های مقابله با آن و سبک زندگی قرآنی آشنا شدند.
سعیدی با بیان اینکه در این دوره اساتید مجربی حضور داشتند، اضافه کرد: دکتر مجید شریفی فر و حجت‌الاسلام دهقانی از اساتید برجسته دانشگاه اصفهان و دکتر محمد مهدی گرجیان، مولف کتب سبک زندگی قرآنی، تدریس سرفصل‌های مختلف این دوره را برعهده داشتند.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی یکی از بهترین و پر محتواترین دوره‌ها بود، ادامه داد: مشاوره در خصوص آسیب‌های اجتماعی، ارائه گزارش عملکرد از سوی اتحادیه و بازدید تخت فولاد یا اصفهان از دیگر برنامه‌های انجام گرفته در این دوره آموزشی بوده است.
عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور گفت: در این هم اندیشی مدیران، سهمیه‌ دوره‌های آموزشی موسسات و تشکل‌های قرآنی هر استان نیز در فصل زمستان تقسیم شد.
سعیدی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی شامل روخوانی و روان خوانی، فصیح خوانی، تجوید، مفاهیم ، حفظ جزء 30 قرآن و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.

انتهای پیام