صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

گروه اجتماعی ــ دهمین نشست اندیشه‌ورزی والعصر با موضوع «مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دهمین نشست اندیشه‌ورزی والعصر با موضوع «مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» با سخنرانی استاد غلامحسین دشتی، تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی‌ برگزار خواهد شد.

این نشست امشب، 25 آذرماه، ساعت 19 با حضور جمعی از طلاب، روحانیون، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد واقع در بلوار شهید پاکنژاد برگزار می‌شود.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» است.

در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی، مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم» تبیین و تحلیل می‌شود.

این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام