صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین گفت: ایکسونامی، روایتگر سیر رسیدن به «آزادی جنسی» در جامعه آمریکایی، یعنی سردمدار کشورهای «آزاد» است، این مستند جنبش‌ها و جنایات جنسی در ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، معین صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین، گفت: بسیج دانشجویی در نظر دارد دوشنبه دوم دی ماه یکی از جنجالی‌ترین مستندهای این روزها را اکران کند.

صفری مطرح کرد: ایکسونامی، روایتگر سیر رسیدن به «آزادی جنسی» در جامعه آمریکایی، یعنی سردمدار کشورهای «آزاد» است. این مستند جنبش‌ها و جنایات جنسی در ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: ایکسونامی مستندی اجتماعی درباره یک پورن استار آمریکایی است که تجربه رسیدن به آزادی‌های جنسی در ایالات متحده را برای مردم ایران روایت می‌کند.

صفری اظهار کرد: این مستند توسط شبکه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب مورد تمسخر و نقد قرار گرفته است و حتی بی بی سی فارسی از پوستر و تیزر این مستند یک میزگردی برای آن برگزار کردند و نکته جالب آن این بوده که در انتها مجری برنامه می‌گوید متاسفانه ما به فایل مستند دسترسی نداشتیم که مشاهده کنیم.

وی در پایان گفت: از تمامی دانشجویان اهل علم و فرهیختگان دعوت می‌کنیم تا به تماشای این مستند که بنیان فکری غرب در زمینه آزادی و خانواده را زیرسئوال می‌برد، بنشینند.

انتهای پیام