صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
عکس و فیلم/

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اجرای برنامه‌های هفته قرآن از سوی علاقه‌مندان حوزه قرآن ــ عترت در استان مازندران، شب گذشته، ۳۰ آذر با برگزاری جشن «یلدای نور» در قائمشهر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از مازندران، در هفته قرآن که از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه بود فعالیت‌های بسیاری در اقصا نقاط استان مازندران برگزار شد. برنامه‌هایی با عناوین، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در شهر‌های بزرگ استان، اجرای برنامه ختم قرآن، برگزاری مراسم تجلیل از فعالان و حافظان قرآن، برگزاری مراسم تجلیل و ولیمه‌دهی به شکرانه حفظ کل قرآن کریم، برگزاری اردوی جهادی طراحی و رنگ‌آمیزی، اردوی بازی و قصه قرآنی در مدارس روستایی برگزاری شد.

بر اساس این گزارش، اولین جلسه کارگروه بازی و آموزش قرآن آموزش و پرورش قائم‌شهر نیز در هفته قرآن با حضور میرشفیعی، معاون آموزش ابتدایی استان مازندران، برگزار شد.

در این هفته مراسم تجلیل از سینا نجفی و هستی رجبی که در دارالقرآن امام علی علیه السلام و زیر نظر استاد مهرداد اسماعیل‌زاده موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند، از سوی سازمان تبلیغات آمل در تکیه روستای کرسیکلا دابو تجلیل شدند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی آقای علیرضا رضایی، اجرای برنامه حفظ قرآن توسط استاد اسماعیل زاده و آقای مهدی میرزایی و اجرای برنامه تواشیح توسط گروه تواشیح الغدیر دارالقرآن دبیرستان طالب آملی با همکاری دارالقرآن امام علی علیه السلام آمل برگزار شد.

همچنین آموزش و پرورش مازندران با اجرای محفل انس با قرآن در مدرسه بقیة‌الله بابل و دیگر شهر‌های استان از دیگر برنامه‌های قرآنی استان بود.

یادآوری می‌شود که برگزاری جشن «یلدای نور» شب گذشته، ۳۰ آذرماه به‌عنوان اختتامیه برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قائم‌شهر و به همت کانون فرهنگی تربیتی خواهران برگزار شد و از برخی از فعالین قرآنی تجلیل شد.

در این خبر گزارشی از عکس و فیلم فعالیت‌های قرآنی استان که کمتر در رسانه‌ها منتشر شده است می‌آوریم.

 
 
 

 

انتهای پیام