صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای نمایش «مکاشفه ماجرای مه‌آلود» در تماشاخانه شمس بجنورد خبرداد.

ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اعلام این خبر افزود: نمایش «مکاشفه ماجرای مه‌آلود» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کشمیری‌فر و تهیه‌کنندگی شهریار ناصری و یاسین صدیقی تهیه و تولید شده است.

وی اظهار کرد: المیرا صادقی، ابوالقاسم یزدانی، حمید رمضانی، اسحاق فرنود، الهام هادی، مرتضی رستمی و یاسین صدیقی بازیگران این نمایش و سهیل سعادت‌فر، سعید آقایی، مسعود زمانی، محمد ابدال، سپهرطبسی، سهیلاپورجابری، کامبیز فروغی و کیهان حجتی به‌عنوان عوامل این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه این نمایش با ژانر اجتماعی تولید شده است، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به‌صورت اینترنتی به سایت golshanonline.ir و به‌صورت حضوری به طبقه اول سالن گلشن مراجعه کنند.

وی بیان کرد: نمایش «مکاشفه ماجرای مه‌آلود»  تا 30 دی ماه هر شب ساعت 19 در تماشاخانه شمس بجنورد برای علاقمندان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام