صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۰۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

گروه اجتماعی - رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه یک‌هزار و 201 اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان گیلان ارسال شد، گفت: رسانه‌ها امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ مهدی پارسا،‌ رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 21 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای «ابوذر» که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، هدف از برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» را حمایت از تولیدات ارزشمند رسانه ای بیان و تصریح کرد: تلاش است تا این تولیدات در جهت نیل به آرمان های انقلاب و رفع معضلات کشور به کار گرفته شو.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 201 اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان گیلان ارسال شد، گفت: از این تعداد 23 درصد در بخش گزارش، 21 درصد در بخش مصاحبه، 14 درصد در بخش تیتر، 13 درصد در بخش یادداشت، 10 درصد در بخش عکس، 11 درصد در بخش خبر، چهار درصد در بخش سرمقاله و چهار درصد نیز در بخش تولیدات داخلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان ادامه داد: این جشنواره با هدف آگاهی بخشیدن به جامعه و توسعه و نهادینه کردن انقلاب اسلامی برگزار شد و اولویت آن حمایت از تولیدات ارزشمند و فاخر رسانه ای است.

پارسا با بیان اینکه کیفیت آثار ارسال شده به دوره مذکور نسبت به سال گذشته از وضعیت خوبی برخوردار بود، گفت: رسانه‌ها امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستند و دشمن با استفاده از رسانه به دنبال ایجاد فضایی دوقطبی جهت تزریق ناامیدی و فتنه‌انگیزی است.

وی مشکلات معیشتی و بیمه را از عمده مشکلات خبرنگاران برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش حافظان حجاب با شرکت 180 رسانه، رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب، برگزاری دوره‌های آموزشی، راه‌اندازی انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلانی و... از اقدامات سازمان بسیج رسانه گیلان است.

رئیس بسیج رسانه گیلان از اعزام 61 خبرنگار گیلانی به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین 98 خبر داد و اضافه کرد: گزارش‌های بسیار خوبی تهیه و از شبکه‌های سراسری منعکس شد.

انتهای پیام