صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

گروه فرهنگی ـ کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: در سال گذشته استان همدان بیش از 95 درصد بارگذاری اطلاعات در سامانه سجاده را درسطح کشور داشته است که این بسی خوشحالی و افتخار است.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام شاکری، کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان، یکشنبه، 22 دی ماه در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان گفت: لازم است در سطح ادارات و دانشگاه‌های استان کارگروه‌هایی تشکیل شود تا نحوه اجرای پیام رهبری به اجلاس سراسری نماز مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه امسال از 30 دستگاه اجرایی فعال در حوزه نماز تقدیر شد، افزود: امسال نیز اجلاس استانی نماز در همدان و تمامی شهرستان‌های استان برگزار شد که یکی از نقاط مثبت این دور از اجلاس، تقدیر از فعالان و خادمین نماز در سطح استان بود.
کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اشاره‌ای به سامانه سجاده داشت، اضافه کرد: امسال نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف‌اند تا گزارش عملکرد خود در حوزه نماز را در سامانه سجاده ثبت و بارگذاری کنند.
شاکری ادامه داد: برگزاری جلسات توجیهی برای رابطان نماز در شهرستان‌ها و واحد‌های تابعه و ارسال توافق نامه‌های اجرایی نماز در جهت بارگذاری برنامه و فعالیت‌های انجام شده در دستگاه های اجرایی شهرستان‌ها از سوی دبیران اجرایی در مرکز استان و بومی سازی این توافق نامه‌ها از دیگر اقداماتی که باید انجام گیرد.
کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان ادامه داد: در سال گذشته استان همدان بیش از 95 درصد بارگذاری اطلاعات در سامانه سجاده را درسطح کشور داشته است که این بسی خوشحالی و افتخار است.
حجت‌الاسلام علیرضا تمیمی، کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان، نیز در این مراسم گفت: یکی از درس‌هایی که می‌توان از سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» گرفت، این است که ایشان در تمام زندگی خود تلاش کردند تا یک سرباز باشند.
کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: ما نیز باید تلاش کنیم تا در هر پست و لباسی که مشغول به خدمت هستیم خود را سرباز این ملت دانسته و به فکر خدمت به خلق باشیم.
وی ابراز کرد: یکی از اقدامات این مجموعه اعزام ائمه جماعات ادارات به مدارس است در این طرح، ائمه جماعات موظف اند که هفته ای یک بار در مدرسه نزدیک محل خدمت و یا منزل خود حضور داشته و به اقامه نماز جماعت بپردازند.
تمیمی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان آمادگی اعزام استاد و مدرس به کلاس و جلسات دستگاه‌های مختلف در حوزه نماز را دارد گفت: خوشبختانه برخی ادارات و نهاد های علمی در راستای برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف در حوزه نماز پیش قدم و فعال هستند که این مجموعه آمادگی اعزام استاد و مدرس را به این مجموعه‌ها دارد.

 

 

انتهای پیام