صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

گروه سیاست و اقتصاد _ رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی گفت: از میان ۴۶۲ نامزد انتخاباتی در استان ۱۳۳ نفر تائید صلاحیت شده‌اند.

قنبر کریم‌نژاد، رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با آمار تائید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در استان اظهار کرد: از مجموع تائید صلاحیت ۴۶۲ نامزد انتخاباتی که در سطح استان برای نشستن در کرسی نمایندگی مجلس مورد بررسی قرار گرفتند صلاحیت ۱۳۳ نفر مورد تائید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سطح استان در مجموع ۵۳۱ نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند، افزود: از این تعداد ۴۴ نفر در مرحله هیات اجرایی رد صلاحیت شده بودند و ۲۵ داوطلب نیز در طول پروسه تائید صلاحیت، از نامزدی برای انتخابات مجلس انصراف دادند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مجموع تائید صلاحیت ۲۲۵ نامزد انتخاباتی در استان رد شده است، ادامه داد: در واقع باید گفت که از میان ۵۳۱ نامزد انتخاباتی صلاحیت ۱۴۸ نفر احراز نشده است.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای تائید صلاحیت نشده و یا آنهایی که صلاحیت‌شان احراز نشده است پنج روز برای اعتراض به این گزارش صلاحیت‌ها فرصت دارند، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی برای این منظور در استان می‌توانند به آدرس ارومیه، پارک جنگلی سالن شماره ۳ و یا در تهران، اتوبان بسیج، بلوار هجرت مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و در قالب ۱۰ حوزه انتخابیه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام