صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز از برگزاری سلسله جلسات شرح دعای 25 صحیفه سجادیه با تدریس محمدعلی انصاری خبر داد و گفت: مخاطبان این جلسات جامعه پزشكی و فرهنگیان آموزش و پرورش هستند و البته ورود عموم به این جلسات هم آزاد است.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری سلسله جلسات شرح دعای صحیفه سجادیه در این دانشگاه خبر داد و گفت: این سلسله جلسات طی روزهای 21 تا 28 دی‌ماه جاری در شیراز در حال برگزاری است.
وی افزود: در این جلسات محمدعلی انصاری، از مفسران نامدار كشورمان در عرصه‌های قرآن و عترت به شرح دعای 25 صحیفه سجادیه می‌پردازد كه این جلسات به نام «وادی مهر» نامگذاری شده است.
امیدواری با بیان اینكه دعای 25 صحیفه سجادیه عمدتاً پیرامون مباحث اخلاقی و تربیت فرزندان است، گفت: این دوره هر روزه به جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سالن سینا و صدرای شیراز از ساعت 7:30 تا 8:20 صبح برگزار می‌شود.
این قاری برجسته استان فارس اظهار كرد: مخاطبان این جلسات جامعه پزشكی و فرهنگیان آموزش و پرورش هستند كه برای هر دو گروه نیز امتیاز آموزشی در نظر گرفته شده است اما ورود عموم در این جلسات آزاد است و چنانچه تاكنون اقشار مختلف مردم توانسته‌اند در این جلسات شركت كنند.
وی با یادآوری اینكه از سال 84 تاكنون دوره‌های شرح نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با تدریس انصاری توسط دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار می‌شود، گفت: انصاری هر ساله در شیراز در دوره‌های مختلف شرح نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن دوره برگزار می‌كند.

انتهای پیام