صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۲۸۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون استاندار لرستان گفت: در مباحث مختلف ازجمله سخت‎افزاری، ساخت و تجهیز پاسگاه‌ها در برخی از روستاها و اماکن که مورد نیاز مردم است اگر مشارکت مردم و واقفان وجود داشته باشد کارها سریع‎تر انجام می‎شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار، شامگاه یک‎شنبه، 29 دی‎ماه، در نشستی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در استان، گفت: تمام ابعادی که جهت نظم‌بخشی به جامعه انجام می‌گیرد بر عهده نیروی انتظامی است و مردم نیز در تمام مراحل با نیروی انتظامی سر و کار دارند.

وی ادامه داد: در این راستا مردم می‌توانند در زمینه‎های مختلف مشارکت داشته باشند و برای تحقق این امر، اطلاع‎رسانی کاملی توسط دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما و اوقاف و امور خیریه به خیران امنیت‎ساز و واقفان انجام شود.

ثمینی با بیان اینکه تاکنون همکاری مردم جهت پیشرفت نظم عمومی مطلوب بوده است، تصریح کرد: در مباحث مختلف ازجمله سخت‎افزاری، ساخت و تجهیز پاسگاه‌ها در برخی از روستاها و اماکن که مورد نیاز مردم است اگر مشارکت مردم و واقفان وجود داشته باشد کارها سریع‎تر انجام می‎شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ‎سازی در جامعه نهادینه می‌شود و مردم نیز در این زمینه بیش‎ازپیش به کمک نیروی انتظامی می‌آیند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: خیل عظیم جمعیت و حضور بی‌نظیر مردم در این مراسم نشان از تقدیر و تکریم آن‎ها از خادمان نظم و امنیت عمومی دارد و این حضور احترام به کسی بود که تمام تهدیدهایی را که در خارج از مرزها برای مردم وجود داشت خنثی کرد.

انتهای پیام