صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

گروه فرهنگی ــ معاون حوزه علمیه لرستان از ارسال ۵۸۰ اثر از طلاب لرستانی به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی خبر داد و گفت: این تعداد آثار از ۲۶ مدرسه علمیه استان ارسال شده است.

حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی، گفت: برای سومین سال متوالی جشنواره استانی علامه حلی ویژه طلاب مدارس علمیه لرستان برگزار شده است.

وی افزود: با فراخوان این جشنواره استانی، 580 اثر از 26 مدرسه علمیه برادران و خواهران استان لرستان در قالب کتاب، مقاله و تحقیق پایانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشترین آثار رسیده در زمینه علوم قرآنی بوده است.

پنام با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره استانی طی بهمن‌ماه جاری، اضافه کرد: این تعداد آثار پس‌ از ارزیابی‌های اجمالی و تفصیلی، زیر نظر 10 استاد پژوهش بررسی شده است که در آیین اختتامیه که در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان لرستان در خرم‎آباد برگزار خواهد شد، از صاحبان 45 اثر منتخب و همچنین از شش مدرسه علمیه خواهران و برادران استان لرستان که در زمینه خلق آثار پژوهشی فعال هستند، تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام