صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

گروه اجتماعی- سرپرست فرمانداری اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش و کارکرد مهم آموزش و تربیت آینده‌سازان کشور را ایفا می‌کند، گفت: هزینه‌کرد در آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست فرمانداری اردبیل، ۳۰ دی‌ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه تعلیم و تربیت شهرستان اردبیل که بمناسبت هفته گرامیداشت تشکیل شورای آموزش و پرورش در محل خانه معلم سخن می‌گفت، افزود: با تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش بستر‌های لازم قانونی و حاکمیتی مناسبی برای پیشبرد اهداف آموزشی از جمله بهره گیری از ظرفیت مشارکت همه دستگاهها، بویژه خود مردم در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی و توسعه مراکز آموزشی فراهم شده است.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل تصریح کرد: هر میزان در زمینه آموزش و پرورش با برنامه ریزی کارشناسی هزینه شود، برای توسعه، بالندگی و شکوفایی آینده کشور سرمایه گذاری نموده ایم و مشارکت همه افراد متخصص در تصمیم گیری‌های این مجموعه باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری اردبیل از اهتمام جدی شورای آموزش و پرورش شهرستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت مدارس خبر داد و افزود: جلسات کارگروه‌های تخصصی متعددی در این زمینه تشکیل می‌شود و از پیشنهاد‌ها و راهکار‌های کارشناسان مربوط استقبال می‌کنیم.
امامی یگانه با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد با جذب حداکثری اعتبارات ملی، بازسازی و نوسازی واحد‌های آموزشی را با جدیت دنبال کنیم، گفت: خیرین در سطح شهرستان همواره در کنار و همراه دستگاه‌های دولتی بوده اند و زحمات این عزیزان در توسعه این بخش شایسته قدردانی است.

انتهای پیام