صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: تاکنون از استان البرز کمک نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، یکم بهمن درحاشیه برگزاری سیل مهربانی همکلاسی‌ها که دردبیرستان دخترانه شاهد معراج آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزارشد، اظهارکرد: سیل مهربانی در ایران اسلامی ریشه در فرهنگ دینی و معنوی ما دارد به گونه‌ای که حضرت زهرا(س) اسوه‌ای ازاین مهربانی است.
وی افزود: تاکنون از استان البرز کمک نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده و امروز نیکوکاری فرهنگیان البرز به نمادی برای توسعه هر چه بیشتر خیر و نیکوکاری در میان دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا تبدیل شده است.
محمدی‌فرد، موفقیت البرز در کمک به هموطنان سیل‌زده استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان در فروردین ماه سال ۹۸ را نشانه همدلی و مهربانی مردم این استان دانست و یادآورشد: فرهنگیان و دانش‌آموزان نقش مهمی در این زمینه ایفا کردند.
این مسئول تصریح کرد: در خصوص این پویش‌های مهربانی وانسان دوستانه وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای به ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان البرز دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز قرار دارند، افزود: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز از ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند به کمک در بخش آموزشی، درمانی و خدماتی حمایت می‌کند.
محمدی‌فرد تاکید کرد: دانش‌آموزان البرز در سیل مهربانی که یک هفته در مدارس این استان ادامه دارد، با هرتوان مالی که شرکت می‌کنند به همکلاسی‌های سیل زده خود در استان سیستان و بلوچستان پیام می‌دهند که در کنارشان هستند.

انتهای پیام