صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۴۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴

گروه اجتماعی ــ شهردار منطقه دو کرمان از نام‌گذاری بلوار کوثر از محدوده میدان کوثر تا فرودگاه‌ و میدان پرواز به نام «سپهبد قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی سعیدی، شهردار منطقه دو کرمان گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر، به پاسداشت مجاهدت‌های سردار سرافراز اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بلوار کوثر از محدوده میدان کوثر تا فرودگاه‌ و میدان پرواز به نام این سردار رشید نامگذاری شد.

وی با اشاره به ساخت هشت عدد تابلو به نام شهید سپهبد سلیمانی توسط واحد خدمات شهری شهرداری منطقه دو کرمان، افزود: تابلوهای بلوار کوثر، بلوار بعثت (غدیر دو) و میدان پرواز تعویض و با تابلو «شهید سپهبد سلیمانی» مزین شد.

سعیدی با اشاره به نصب ۶۱۰ عدد تابلوی شناسایی معابر منطقه از سال گذشته تاکنون، بیان کرد: به‌منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه‌ها و همچنین دسترسی آسان‌تر و خدمات‌رسانی بهتر، در سال ۹۷ تعداد ۳۴۰ عدد و در ۱۰ ماه اخیر تعداد ۲۷۰ عدد تابلوی شناسایی معابر در کوچه‌ها و معابر منطقه نصب شد.

شهردار منطقه دو کرمان با بیان اینکه پروژه ساماندهی و یکسان‌سازی تمام تابلوهای شناسایی معابر سطح منطقه در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود، تصریح کرد: به‌زودی بقیه کوچه‌های معابر منطقه که فاقد تابلو و نام هستند، به تابلو شناسایی مجهز می‌شوند.

انتهای پیام