صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

گروه فرهنگی ــ به‌مناسبت دهه فجر نمایشگاه عکس «سیل لرستان» شانزدهم بهمن‌ماه در لرستان برپا می‏‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یک‌شنبه، ششم بهمن در نشستی که با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه عکس سیل فروردین‌ماه 98 در لرستان با حضور مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس‌از سیل ویران‌گر و بی‌سابقه‌ فروردین‌ماه سال‌جاری، روند بازسازی‌ها در کمترین زمان ممکن آغاز شد و در این راستا در خصوص بازسازی مسکن سیل‌زدگان و پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت‌دیده، یک رکورد بسیار خوب در استان رقم خورد.

وی اضافه کرد: به همین منظور و با نظر استاندار لرستان، مقرر شد که یک نمایشگاه عکس از وقایع سیل با نگاه به بازسازی‌ها و خدمات انجام‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در دهه فجر برگزار شود که اجرای آن به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محول شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان به‌خصوص دستگاه‌هایی که در حادثه سیل و وقایع پس‌از آن در روند بازسازی حضور پُررنگی داشتند، می‌بایست ضمن همکاری مستمر با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به بهترین شکل در قالب عکس و کلیپ، خدمات خود را در معرض دید عامه مردم قرار داده و در این نمایشگاه حضور پُررنگی داشته باشند.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این نشست، به تشریح چگونگی برگزاری این نمایشگاه و شیوه همکاری دستگاه‌های اجرایی در این رویداد پرداخت و گفت: نمایشگاه عکس سیل فروردین‌ماه امسال از شانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه و هم‌زمان با دهه فجر سال‌جاری، در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در میدان دانشجو برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در دو بخش دستاوردی و عکس‌های هنری و خبری برگزار می‌شود و بر همین اساس دستگاه‌های اجرایی می‌بایست تا ظهر روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه عکس‌های مرتبط به خدمات خود را در قالب فایل به ستاد مدیریت بحران استان تحویل داده تا پس‌ از بررسی‌های تخصصی، عکس‌های منتخب جهت نصب در غرفه‌های اختصاص یافته با دستگاه‌ها، مشخص شود.

مدیرکل ارشاد لرستان تصریح کرد: نکته مهم در این نمایشگاه معرفی خدمات صورت گرفته در روند بازسازی خسارات ناشی‌ از سیل است و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند علاوه‌برعکس از کلیپ، بُروشور و سایر محصولاتی که می‌تواند به این موضوع کمک کند در غرفه‌های خود بهره ببرند.

فتایی سپس با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس‌های هنری و خبری در این رویداد، افزود: فراخوان این بخش توسط خانه سینمای مستند لرستان و انجمن سینمای جوانان خرم‌آباد به‌عنوان متولیان این حوزه، تنظیم و توسط روابط عمومی استانداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و اطلاع‌رسانی خواهد شد که در این بخش به سه عکس برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد عصر روز چهارشنبه، شانزدهم بهمن‌ماه برگزار و نمایشگاه در روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر خواهد بود.

انتهای پیام