صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۶۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌و‌گو با ایکنا از یزد اظهار کرد: در چهل و یکمین فجر انقلاب اتحادیه دو برنامه ویژه را برگزار می‌کند.

شایق افزود: به این مناسبت دهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» عصر روز سه شنبه، 15 بهمن ماه در محل دفتر آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی استان به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: اتحادیه قرآنی استان هر سال در ایام الله دهه فجر، همایش «قرآن، کتاب انقلاب» را برگزار می‌کند و دهمین همایش در راستای تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری و همچنین بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محضر آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان برپا می‌شود.

اهدای خون جامعه قرآنی یزد در ایام‌الله دهه فجر

وی همچنین از پویش «قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من» همزمان با ایام دهه فجر از سوی اتحادیه قرآنی یزد خبر داد و گفت: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون و کاهش ذخایر خونی کشور، پویشی در جهت انجام سنت حسنه نذر اهدای خون از سوی اتحادیه راه‌اندازی شد.

شایق گفت: این پویش با هدف آشنایی اهداکنندگان با فرآورده‌های خونی و ترویج فرهنگ اهدای خون به بیماران انجام می‌شود و اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون سطح استان یزد در این حرکت خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام