صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

گروه اجتماعی ــ دوره «میعاد ۲» با هدف مسئله‌محوری و نقش‌آفرینی تخصصی دانشجویان بسیجی در انتخابات با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های 4 استان کشور در یزد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از یزد، دوره میعاد ۲ با هدف مسئله محوری و نقش‌آفرینی تخصصی دانشجویان بسیجی در انتخابات با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد در دانشگاه آزاد واحد میبد برگزار شد.

در این دوره که ۱۶۰ نفر دانشجویان از ۴ استان شرکت کرده بودند با اساتید کشوری از تهران به موضوعات مسئله سازی، مسئله محوری و نقش آفرینی دانشجویان در مبحث مطالبه گری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد عصر امروز در اختتامیه این برنامه بیان کرد: هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی با اندیشه‌ورزی، گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری، دنبال ریل‌گذاری تشکیل یک مجلس مسئله محور است، مجلسی که نمایندگان مردم حول مسائل اولویت دار و اساسی متمرکز شوند.

پورمیرزایی هدف از برگزاری دوره میعاد۲را توانمندسازی دانشجویان بسیجی جهت نقش آفرینی موثر هسته‌های مسئله محور به عنوان حلقه‌های میانی و نخبگان جامعه اعلام کرد.

سیدمحسن خادمی، معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی نیز در این برنامه گفت: در انتخابات باید از کسی تمجید شود و فردی به عنوان منتخب، انتخاب شود که دنبال حل مسائل اولویت دار نظام باشد نه به دنبال فریب دادن و بازی‌های مقطعی که هر بار ما را به آن مبتلا می‌کنند.

خادمی بیان کرد: باید نظام مسائلی که با آن مواجه هستیم در تمام سطوح شناسایی شده و به مردم همراه با بیان راه حل‌ها و یا نظرات آنها در این خصوص ارائه شود و این همان ماموریت است که همگی باهم شروع کردیم.

انتهای پیام