صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۷۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

گررو اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، گفت: همه ما به عنوان مسئولان نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردارعابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 17 بهمن ماه در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، گفت: همه ما به عنوان مسئولان نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری منشوری بر گرفته از چهل سال گذشته و وضعیت حال حاضر وحرکتی برای چهل سال آینده است تا به وضع مطلوب برسیم و ما در طول این چهل سال این آموزه را عملاً دیدیم و هرکجا برای خدا کار و حرکت کردیم خدای متعال برکت داده و ثابت قدممان کرد.

سردار خرم با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ملت و امنیت مسلمانان منطقه گفت: سردار می‌گفت اگر خودسازی نداشته باشیم، ولایت پذیر نباشیم و برای خدا کار نکنیم تمام کار عمرمان را ضایع کرده ایم پس باید در مسئولیتمان اول برای خدا، دوم برای مردم کار کنیم که این نیازمند خود سازی است.

فرمانده سپاه عاشورا، اضافه کرد: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم همدیگر هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری آمده است همچنین الزامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب نیز مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها نیز توجه کنیم تا عدالت در جامعه جاری شود.

انتهای پیام