صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۷۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، استقلال و عزت را برای کشور به ارمغان می‌آورد و دشمن را نا امید می‌کند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: تقوا و اخلاص باید مبنای تمام فعالیت‌های دنیوی و معنوی انسان باشد تا مورد قبول خداوند واقع شود.

وی با بیان اینکه خداوند در عالم هستی هیچ‌چیز را بیهوده خلق نکرده است، افزود: تمام آنچه خداوند خلق کرده، دارای برنامه و هدف و نشانه‌ای است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: 22 بهمن در تاریخ ایران معجزه‌ است، زیرا کسی تصور نمی‌کرد شاه که دنیا را پشت خود می‌دید، توسط امام خمینی(ره) از سلطنت پایین کشیده شود.

میردامادی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس، ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو را دو امتحان بزرگ برای ملت ایران است.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم درراهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، استقلال و عزت را برای کشور به ارمغان می‌آورد و دشمن را نا امید می‌کند. به همین دلیل باید آحاد مختلف مردم را به حضور گسترده در این انتخابات تشویق کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی ارتش، گفت: نیروی هوایی شجاعانه با امام خمینی و انقلاب اسلامی بیعت و همواره نیز در راه دفاع از انقلاب در صحنه حضور دارند.

میردامادی با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: حیات، استقلال و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و خانواده‌های آنان است.

انتهای پیام