صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: کمیته امداد به واحدهای تولیدی به ازای اشتغال مددجویان وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد استان، اظهار کرد: یکی از مهمترین طرح‌های کمیته امداد آذربایجان‌‌‌غربی در راستای اشتغال مددجویان، جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در راستای اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد بوده که در این ارتباط با وام ۵۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به ازای ایجاد اشتغال پایدار برای هر مددجو تخصیص یافته است.
وی افزود: این طرح در راستای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال پایدار مددجویان و همچنین توانمندسازی آنها به مرحله اجرا درآمده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای توسعه اشتغال مددجویان همه توان خود را به کارگرفته و علاوه بر جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها طرح‌های خوداشتغالی را نیز در کنار دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری با اعطای تسهیلات یارانه‌ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارگران در کارخانه‌های استان مشغول به کار شده‌اند.
سهندی عنوان کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد پزداخت شده است.
وی بیان کرد: این میزان وام اشتغال در اختیار افزون بر سه هزار و ۲۸۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار گرفته‌و این تسهیلات بیشتر در بخش‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدماتی پرداخت شده است.

انتهای پیام