صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در جهاد دانشگاهی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(ص) گفت: کارگروه بانوان جهاد دانشگاهی استان با ارائه پیشنهادات توسعه‌ای برای شورای مدیریتی تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، امین رستم‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان، ۲۷ بهمن ماه، در نشستی که با حضور بانوان شاغل در جهاد دانشگاهی استان و در سالن جلسات حوزه ریاست واحد برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه زن در دین اسلام جایگاه رفیعی بوده و شان و منزلت مقام والای زنان همیشه مورد تاکید اسلام بوده و هست.
وی ادامه داد: بانوان نقش مهمی در مدل مدیریتی جهادی و پیشبرد اهداف سازمان دارند که در جهاد دانشگاهی مدل‌های مدیریتی جهادی که در آن شاهد نقش‌دهی خلاقانه به بانوان جهادگر هستیم نمود ترکیبی ظریف، خلاقانه و اثربخش‌تر و ناظرتر در مدل مدیریتی است.
رستم‌زاده افزود: عرصه جهادگری علمی و عملی برای بانوان شاغل در دستگاها دو چندان است چرا که بانوان شاغل در ادارات ضمن اینکه باید در عرصه تربیت و ایجاد آرامش در خانواده خود، مدیریت جهادی داشته باشند باید در دستگاه‌های متبوعه خود نیز، نقش‌آفرینی اثربخش و اثرساز تر داشته باشند.
وی نقش زنان در کسب و کار ها و کارآفرینی را غیرقابل انکار عنوان کرد و گفت: فضای کسب و کاری که زنان در کشور ما ایجاد و مدیریت می‌کنند نشانه‌ای از توانمندی این قشر خلاق و تاثیرگذار جامعه در رشد و توسعه جامعه بوده که نشان داده‌اند علاوه بر موفقیت در فضای اجتماعی و تربیت خانواده در فضای نوآوری و کارآفرینی اقتصادی جامعه نیز به لحاظ ویژگی‌های خاص در صورت ورود بسیار تاثیرگذار می‌باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به پتانسیل فکری و پیشنهادات کیفی و خلاقانه بانوان همکار، پیشنهاد ایجاد مجمع و یا کارگروهی متشکل از بانوان جهادگر واحد آذربایجان غربی‌برای تشکیل جلسات مرتب با دستور جلسات و خروجی مشخص تخصصی جهت ارائه پیشنهادات توسعه‌ای برای شورای مدیریتی واحد را داد.
گفتنی است، در ادامه هر یک از همکاران به بیان پیشنهادات، انتقادات، راهکارها و نظرات خود در مسایل مختلف واحد پرداختند.

انتهای پیام