صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه فرهنگی قرآنی «فجر 41» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی - فرهنگی «فجر 41» برگزار می‌شود.
برای این مسابقه چهل و یک سوال با محور مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی شده است که علاقه مندان تا12 اسفندماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی جامعه هدف و عموم مردم با مفاهیم قرآنی است زیرا مراجعه به آیات قرآن و یافتن پاسخ سوالات، تلنگری است برای ارتباط عمیق‌تر مردم با کلام وحی و بهره مندی هر چه بیشتر از برکات تلاوت قرآن.
در راستای پاسداشت روز بیست و دوم بهمن و بیست و دوم اسفند ماه (روز بزرگداشت شهید) این مسابقه قرآنی 22 برنده خواهد داشت که اسامی برگزیدگان در روز بیست و دوم اسفند اعلام و مکان، زمان و روش تجلیل و اهدای جوایز به این عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.
محور‌های این سوالات تنها مختص قرآن نبوده و به مفاهیم فرهنگی همچون ایثار و شهادت با رویکرد قرآنی همچون «انفاق» و «ایثار در قرآن» تاکید شده است.
شرکت در این مسابقه فرهنگی و قرآنی برای عموم مردم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و پاسخ به پرسش ها به آدرس http://navideshahed.com/fa/forms/124 مراجعه کنند.

انتهای پیام