صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

مدیر کل زندان‌های استان یزد با اشاره به اینکه خیران استان با پرداخت ۵ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان زمینه آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند گفت: هم اکنون نیز برای آزادی ۲۸۳ زندانی ۸۶۶ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش ایکنا از یزد، رضا ذوالفعلی نژاد، مدیر کل زندان‌های استان یزد 28 بهمن ماه در حاشیه بازدید از جشنواره خیریه نفس در قفس در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه (ع) یزد ضمن تاکید بر ارزشمند بودن این کار خیر توسط دانش آموزان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف این جشنواره ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خیران استان از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت ۵ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان زمینه آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

ذوالفعلی نژاد افزود: هم اکنون نیز برای آزادی ۲۸۳ زندانی جرائم غیر عمد ۸۶۶ میلیارد تومان نیاز است.

وی بیان کرد: کلیه عواید این برنامه در سال گذشته شامل مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال بود که با اهدای این مبلغ به ستاد دیه استان زمینه آزادی ۴ مددجو محکوم مالی فراهم آمد.

یادآور می‌شود جشنواره خیریه نفس در قفس از 25 بهمن آغاز شده و تا ۱ اسفندماه سال جاری صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه در حال برگزاریست و کلیه عواید این جشنواره برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام