صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: همه حضورهای ارزشمند مردم در شرایطی رخ می‌دهد که متأسفانه آنان با مشکلاتی روبرو هستد و این نشانه عظمت مردم است، مردم ما همیشه باوجود مشکلاتی که در اثر سوء مدیریت و تحریم دشمنان ایجاد شده است در عرصه‌های مختلف حاضر شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارممحال‌وبختیاری، با بیان اینکه مردم عرصه مبارزاتی و تحکیم‌بخشی دیگری را در انتخابات خواهند داشت، اظهار کرد: مردم می‌دانند که هر رأی نشانه یک نفر است و همین یک رأی‌ها و یک نفرها به دریای عظیم آرا منتهی خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم می‌دانند که هر مقدار مشارکت و آرا بیشتر باشد به همان میزان بر استحکام پایه‌ها و مردمی بودن نظام اثر خواهد گذاشت، مردم نظام را از خودشان می‌دانند و باید نشان دهند که نظام برای آن‌هاست که این علاقه را در انتخابات با حضورشان و انتخاب خوبشان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: مردم می‌دانند که این انقلاب باید ادامه پیدا کند و ادامه این راه با مدیران لایق، ازشمند، عادل، مؤمن، شجاع، توانمند تداوم می‌یابد، مدیرانی که از قرآن و اهل بیت درس گرفته و عصاره این ملت قهرمان باشند، در واقع نمایندگان باید بتوانند نماینده شأن و منزلت مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: مردم خوب انتخاب می‌کنند و فارغ از احزاب، جناح‌ها و قومیت‌ها سعی می‌کنند افرادی را انتخاب می‌کنند که در محور عدالت باشند، نگاهی به معنای واقعی به شهدا و ارزش‌های اسلام و نگاهی به توانمندی‌های درونی دارند نه اینکه نگاهشان به بیگانه باشد، انسان‌هایی که دنبال وحدت باشند و زیرپرچم وحدت فعالیت کنند.

قومی‌گرایی؛ آفت انتخابات

وی قومی‌گرایی را یکی از مهم‌ترین آفات انتخابات معرفی و اظهار کرد: قومی‌گرای، جناح‌گرایی، معامله‌گرایی و امثالهم باید از انتخابات رخت بر بندد، انتخابات باید سالم برگزار شود و سلامت انتخابات در این است که انسانی با ویژگی‌های گفته شده انتخاب شود تا مجلسی انقلابی و بعد از آن دولت انقلابی تشکیل دهیم.

حجت‌الاسلام نکونام در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود برخی مشکلات در کشور باز هم باید در انتخابات شرکت کنیم، بیان کرد: نکته جالب انتخابات همین موضوع است که همه این حضورهای ارزشمند در شرایطی رخ می‌دهد که متأسفانه مردم با مشکلاتی روبرو هستد و این نشانه عظمت مردم است، مردم ما همیشه باوجود مشکلاتی که در اثر سوء مدیریت و تحریم دشمنان ایجاد شده است در عرصه‌های مختلف حاضر شده‌اند.

وی افزود: مردم این مشکلات را به پای نظام و انقلاب اسلامی نمی‌گذارند بلکه ما مسئولان بد عمل می‌کنیم و نقش لازم راایفا نمی‌کنیم، انقلاب ذاتاً پاک است و ناخدای انقلاب هدایت‌گری حکیم، ولی‌امر مسلمین و انسانی توانمند و ادامه دهنده راه حضرت امام(ره) با ویژگی‌های والا است که راه انقلاب را پیش می‌برد.

حجت‌الاسلام نکونام در رابطه با اثر انتخابات در امنیت کشور با اشاره به اینکه امنیت مردم به دست خودشان است، گفت: درست است که کشور از لحاظ عده و عُده باید قوی باشد وتجهیزات نظامی داشته باشد اما خود مردم بیش از هر چیز بر امنیت کشور اثرگذار است.

وی در پایان گفت: اگر مردم نباشند و بخواهیم با سلاح امنیت را حاکم کنیم امکان‌پذیر نیست، طی 41 سال امنیت مثال‌زدنی در کشور داشته‌ایم و هدف از نبود امنیت در منطقه، نقشه‌های دشمنان و داعش کشور ما بوده که به فضل خداوند و به دلیل حضور مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند لذا حضور مردم در همه صحنه‌ها باید پرشور باشد تا امنیت را به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام