صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری آذربایجان شرقی در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان در دو بخش آقایان و بانوان امروز، 30 بهمن‌ماه در مجتمع شهید کسائی تبریز برگزار شد.

در بخش آقایان ۵۰ نفر در رشته قرائت، ۲۲ نفر در رشته اذان، ۸ نفر در دعاخوانی، ۴ نفر تفسیر موضوعی قرآن، ۱۴ نفر در حفظ یک جزء، ۵ نفر در پنج جزء و ۷ نفر در ده جزء شرکت داشتند.

در بخش بانوان نیز ۳۵ نفر در رشته ترتیل، ۲۴ نفر در تفسیر موضوعی، ۸ نفر در حفظ یک جزء، ۵ نفر در پنج جزء و ۵ نفر در 10 جزء حاضر شده و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

در پایان این مسابقات «میررضا میر علیزاده» از مرند در رشته ۵ جزء، «فاطمه اکبری» از اسکو در رشته ترتیل، «رقیه منافی» از اسکو در رشته ۵جزء، «مهدیه معزی» از تبریز در رشته ۱۰جزء، «مریم رنجبربارانلو» از تبریز در رشته تفسیر موضوعی، «محمد رضا پاسگرد» از تبریز در رشته قرائت، «ناصر دادخواه» از تبریز در رشته ۱۰جزء، «محمد اصولی» از تبریز در رشته دعاخوانی، «حسن اسکندری» از اسکو در رشته تفسیر موضوعی و «سجاد امینی» از اسکو در رشته اذان، موفق شدند با کسب مقام اول در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

انتهای پیام