صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اولویت کشور پس از مسائل فرهنگی، موضاعات اقتصادی است، گفت: از مردم تقاضا دارم در انتخاب‌ها با نگاه قومیتی و رفاقتی عمل نکنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان صبح امروز، ۲ اسفندماه پس از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) کوی علوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و از همان ابتدا رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمود که هر عملی در نظام جمهوری اسلامی یک تکلیف است.

وی افزود: وقتی انسان،‌ کاری را برای خدا انجام می‌دهد تلاش می‌کند کار خود را کامل انجام دهد و ناقص نباشد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمندیم زیرا هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود یک موشک نقطه‌زن بر قلب استکبار است.

موسوی‌فرد با تأکید بر لزوم انتخاب صحیح و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، ادامه داد: مجلس قوی، نیازمند پشتوانه قوی مردم است. این مساله برای کشور امنیت‌آور است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مجلس باید یک مجلس توانمند، لایق و در تراز انقلاب اسلامی باشد و این اتفاق، تنها با حضور حداکثری مردم محقق خواهد شد. باید تلاش شود فردی انتخاب شود که توانمند و در تراز انقلاب باشد و بتواند مشکل جوانان و مردم را حل کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اولویت کشور پس از مسائل فرهنگی، موضاعات اقتصادی است، گفت: از مردم تقاضا دارم در انتخاب‌ها با نگاه قومیتی و رفاقتی عمل نکنند و فرد اصلح را انتخاب کنند. تاکید می‌کنم مردم رأی سفید به صندوق نیندازند و تلاش کنند به تعداد نمایندگان مورد نیاز در حوزه انتخابیه خود رأی دهند نه اینکه تنها به یک نفر رأی دهند. نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید طرح و برنامه داشته باشد، همچنین باید دلسوز نظام و ولایتمدار باشد.

وی در خصوص مطالبات مردم از نمایندگان گفت: امروزه تعداد بسیار زیادی از جوانان بیکار و به دنبال شغل هستند. بسیاری نیز به دنبال مسکن مناسب هستند و این موضوعات باید به صورت جدی پیگیری شود. اکنون که تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای علیه نظام برقرار شده است، خنثی کردن تحریم‌ها می‌تواند اولین مطالبه مردم از نمایندگان مجلس باشد.

یادآور می‌شود نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد فاطمه الزهرا(س) در منطقه کوی علوی اهواز رأی خود را در صندوق شماره ۳۲۲ انداخت.

انتهای پیام