صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» به مدت سه روز، در سطح استان برگزار می‌شود تا حداقل لوازم مورد نیاز کودکان بی‌سرپرست تأمین شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مهدی میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان صبح امروز، سوم اسفندماه در نشست برنامه‌ریزی جشن نیکوکاری گفت: همه ساله در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی و همچنین در ایام پایانی سال که منتهی به عید نوروز می‌شود، جشن نیکوکاری با هدف کمک به کودکان بی‌سرپرست و نیازمند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» به مدت سه روز، از 14 تا 16 اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود تا حداقل لوازم مورد نیاز کودکان بی‌سرپرست تأمین شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: این جشن روز 14 اسفند در سطح مدارس برگزار می‌شود؛ همچنین در روز ۱۵ اسفندماه کمک‌های مردمی از طریق پایگاه‌های سراسری کمیته امداد در سطح معابر، بازار، میادین و اصناف جمع‌آوری خواهد شد و روز ۱۶ اسفند‌ماه نیز این آیین در میعادگاه‌های نماز جمعه اهل سنت و تشیع برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۰۸ میلیون تومان با همراهی مربیان و اداره‌کل آموزش و پرورش جمع‌آوری شده که ۱۰۰ درصد درآمد براساس شیوه‌نامه دفتر مرکزی کمیته امداد و سازمان آموزش و پرورش، بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

میرامامی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری امسال 150 هزار پاکت در سطح مدارس توزیع خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر 51 هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان هستند که امیدواریم خدمات ارائه شده به آنان ارتقا یابد.

این مقام مسئول گفت: کمک‌های جمع آوری شده در قالب بن خرید و یا به‌صورت خرید لباس، کیف، کفش و لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام