صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

استاندار کرمان گفت: تا تصویب طرح جامع گلزار شهدای استان، سازه‌ای که بر مزار سردار سلیمانی است، باقی خواهد ماند و کار جدیدی در این زمینه انجام نخواهد گرفت و کار جدید باید بر اساس طرح جدیدی که به تصویب می‌رسد انجام شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار شامگاه دیروز دوشنبه، 5 اسفندماه در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر استان کرمان گفت: در ایام عید نوروز مردم برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان سفر خواهند کرد که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: باید زیباسازی اطراف گلزار توسط شهردای تا قبل از تعطیلات نوروز انجام شود و کمپ‌هایی برای اقامت موقت در نظر گرفته شود.

استاندار کرمان تأکید کرد: تا تصویب طرح جامع گلزار شهدای کرمان، سازه‌ای که بر مزار مطهر شهید حاج قاسم است، باقی خواهد ماند و کار جدیدی در این زمینه انجام نخواهد گرفت و کار جدید باید بر اساس طرح جدیدی که به تصویب می‌رسد انجام شود.

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست گفت: ستاد تسهیلات نوروزی استان شامل 12 کمیته است که در زمینه‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: 23 ستاد تسهیلات و خدمات سفر نوروزی در شهرستان‌های استان به ریاست فرمانداران تشکیل شده است و تلاش داریم با انسجام و نظمی که ایجاد می‌کنیم، خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان بیان کرد: ۹۵ مدرسه و ۴۲۷ واحد اقامتی در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

فعالی اظهار کرد: باید در محل گلزار شهدا و پردیسان قائم، خدماتی ارائه شود که در ایام اوج سفر، مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام