صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: سپاه استان با ظرفیت ۴۲ گردان، ۵۶ گروه جهادی و چهار مؤسسه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا آقامیرزایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، امروز، ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: به‌دنبال پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی اضافه کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با ظرفیت ۴۲ گردان، ۵۶ گروه جهادی و چهار مؤسسه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده‌باش کامل هستند.

آقامیرزایی ادامه داد: هشدار‌های لازم از طریق رسانه‌ها و سیستم‌های هشدار‌دهنده دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم و مناطق مسکونی اطراف رودخانه‌ها داده شده و شرکت مخابرات با کمک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل در سه مرحله پیامک‌ هشداردهنده ارسال کرد.

وی گفت: در صورت وقوع سیل برای اسکان اضطراری، فرمانداری‌ها با همکاری هلال‌احمر و شهرداری‌ها از ظرفیت سالن‌های سرپوشیده استفاده خواهند کرد؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی نیز برای تأمین شرایط بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر‌دار در کمپ‌ها تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

انتهای پیام