صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۱۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

فرمانده مرکز آموزش نظامی شهید آیت‌الله دستغیب شهرستان جهرم، شایعه وجود فرد مشکوک یا مبتلا به کروناویروس در این منطقه نظامی را تکذیب کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سرهنگ عسگریان، فرمانده مرکز آموزشی شهید آیت‌الله دستغیب شهرستان جهرم امروز، ۷ اسفند ماه در جمع خبرنگاران شایعه وجود فرد مشکوک یا مبتلا به کروناویروس در این منطقه نظامی را تکذیب کرد و گفت: سربازان جدیدالورود به این مرکز آموزشی قبل از ورود مورد پایش و غربالگری قرار گرفته و به لحاظ موارد بهداشتی نیز معاینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام سربازان وظیفه قبل از استقرار در پادگان معاینه می‌شوند، گفت: در معاینات اولیه 2 سرباز با هدف انجام معاینات تکمیلی و قطعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم، به بیمارستان اعزام شدند.

عسگریان با تصریح اینکه هیچ یک از این 2 نفر مبتلا یا حتی مشکوک ابتلا به کروناویروس نیستند، گفت: هر 2 سرباز اعلام شده، دارای سابقه تنگی نفس بوده‌اند.

این مقام نظامی با بیان اینکه هیچ موردی از بیماری کرونا در این پادگان نظامی وجود ندارد، گفت: در این پادگان تیم پزشکی و بهداشتی مستقر است و اقدامات پیشگیرانه از ابتدا در دستور کار قرار داشته و تداوم دارد.

وی گفت: غربالگری و پایش مستمر، آموزش‌های بهداشتی لازم، سم‌پاشی کلیه نقاط مرکز، آموزش اعزام سربازانی که حتی دچار سرماخوردگی شده باشند به محل سکونت خود و درخواست تجهیزات بیشتر از ناجا، بخشی از اقدامات انجام شده بوده است.

عسگریان یادآور شد:‌مسئولان این پادگان هماهنگی لازم را با ناجا و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خصوص مسائل بهداشتی، ایجاد محلی برای قرنطینه و تأمین مواد شوینده و ضدعفونی، انجام داده‌اند.

یادآور می‌شود، روز گذشته خبری مبنی بر انتقال سربازان مبتلا به کرونا توسط ماموران اورژانس ملبس به لباس‌های مخصوص از پادگان آموزشی جهرم به بیمارستان این شهر در شبکه‌های اجتماعی شهرستان جهرم و استان فارس منتشر شده بود.

 

انتهای پیام