صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
ثمینی تاکیدکرد:

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که مردم نسبت به کروناویروس حساس باشند اما نگران نباشند، گفت: باید در مسائل تخصصی پزشکی از کارشناسان علوم پزشکی تبعیت کرد و از اظهارنظرهای بی‌مبنا دوری کنیم.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عصر چهارشنبه، هفتم اسفند در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده که در محل سالن جلسات استانداری لرستان با محوریت کرونا ویروس برگزار شد، در خصوص اقدامات انجام گرفته برای مقابله با کروناویروس در لرستان، اظهار کرد: هر چند برای تهیه اقلام و امکانات پیشگیرانه از قبیل تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده اقدامات خوبی انجام شده اما ضرورت دارد تسریع شود.

وی با بیان این‌که همان‌گونه که در فروع دین از رهنمودهای مراجع دینی پیروی می‌کنیم باید در مسائل تخصصی پزشکی از کارشناسان علوم پزشکی تبعیت کرد و از اظهارنظرهای بی‌مبنا دوری کنیم، از تولیدکنندگان خواست با لحاظ کردن حساسیت ویروس کرونا از هرگونه احتکار و یا عملی که سلامت و آرامش جامعه را تهدید کند دوری کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان بر ضرورت تضمین سلامت کادر پزشکی درگیر با بیماران مبتلا به این ویروس تاکید کرد و افزود: با توجه به حضور کادر پزشکی درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و ارتباط مستقیم با بیماران مبتلا،  اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی در تضمین سلامت این افراد در دستور کار قرار گیرد .

ثمینی ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش و در عین حال حساسیت نسبت به این بیماری و این‌که نباید در این زمینه نگران باشند، ادامه داد: تعطیلی مراکز آموزشی لرستان و ساعات کاری ادارات از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام