صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۱۷۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان سمنان با بیان اینکه اطمینان داریم با بسیج و همتی که در کشور ایجاد شده ویروس کرونا به زودی شکست می‌خورد گفت: لازمه‌ی این شکست حفظ آرامش است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی خالقیان، جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان امروز 8 اسفند از ایجاد قرارگاه پدافند زیستی در سپاه استان خبر داد و گفت: تدابیر زیستی برای مقابله با ویروس کرونا به همت قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان سمنان اندیشیده شده است.
جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی یک بازی سیاسی اقتصادی کثیف و خطرناکی را ابتدا بر علیه کشور چین آغاز کرد افزود: با شیوع ویروس کرونا باعث شد این کشور از لحاظ اقتصادی و سیاسی ضربه بخورد و اکنون متاسفانه بیش از ۲۵ کشور مبتلا به این بیماری شدند.
به گفته وی؛ به محض ورود این ویروس به ایران، سپاه بر خود لازم دانست تدابیر زیستی را به دو دلیل یعنی پییشگیری مداوم و کمک به دولت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت برای کنترل این تهدید زیستی انجام دهد.
خالقیان ضمن  دعوت مردم به حفظ آرامش گفت: اطمینان داریم با بسیج و همتی که در کشور ایجاد شده است ویروس کرونا به زودی شکست می‌خورد، اما لازمه‌ی این شکست حفظ آرامش است.

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان با تاکید بر اینکه ویروس کرونا از نظر مرگ و میر درصد کمتری نسبت به آنفولانزا و ویروس‌های پیشین دارد متذکر شد: به دلیل سرعت انتشار بالا باید تدابیر لازم اندیشیده شود که در این راستا سپاه استان آموزش‌های مداومی را به همت معاونت بهداشت و درمان به پاسداران، کارکنان و سربازان ارائه کرد تا ترس و وحشت از بین برود و معاونت بهداری نیز دبیری این قرارگاه را به عهده گرفت.
خالقیان یادآور شد: تاکنون هفت دستورالعمل برای رده‌ها ارسال شده و مقداری اقلام بهداشتی مثل مواد ضد عفونی کننده‌ها و ماسک‌ها در اختیار مراکز حساس مثل آشپزخانه‌ها و سالن‌های اجتماعات سپاه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام