صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۶۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
استاندار هرمزگان در پیامی مطرح کرد:

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن تبریک عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ به ملت ایران و مردم استان هرمزگان، امن‌ترین مکان برای در امان بودن از بیماری کرونا را خانه دانست و از مردم خواست با ماندن در خانه و خودداری از دیدوبازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنند.

به گزارش ایکنا، فریدون همتی، استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را به ملت ایران و مردم استان هرمزگان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

عید نوروز از مراسمات کهن مردمان ایران‌زمین است که در بلندای تاریخ این سرزمین ریشه دارد.

ایرانیان هرساله آغاز فصل بهار را به‌عنوان شروع سال جدید جشن می‌گیرند تا هم‌زمان با نو شدن طبیعت، حرکتی تازه را به‌سوی تعالی آغاز نمایند.

نوروز نماد نو شدن و تحول و نشاط و شادابی است تا در نقطه شروع هرسال، بتوانیم با امید بیشتر، تحولات خوبی را در زندگی خود رقم بزنیم.

ملت ایران اسلامی در طول سال ۱۳۹۸ توانست بازهم گام‌های استواری را به‌سوی پیشرفت هرچه بیشتر بردارد و در رویدادها و عرصه‌های مختلف موفق و سربلند باشد.

از همان ابتدا با نام‌گذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان رونق تولید حرکت شتابان‌تری به این سمت شکل گرفت و با شکوفایی استعدادها و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی توانستیم موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنیم.

ملت ایران در این سال بار دیگر ثابت کرد که تحریم‌های ظالمانه دشمنان نمی‌تواند درحرکت روبه‌جلوی کشورمان خللی ایجاد کند و ما با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های داخلی خود و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تمامی توطئه‌های بدخواهان این کشور را ناکام گذاشته‌ایم.

سال ۹۸ جلوه‌های حضور پرشور، حماسی و گسترده مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز بسیار به خود دید که نمونه‌های بارز آن راهپیمایی‌های روز جهانی قدس و یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت چشمگير مردم در انتخابات‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه بود.

ایرانی‌های غیور و دلاور در این سال عمق ارادت و علاقه خود به مدافعان امنیت و سرافرازی این کشور را با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌طور ویژه و در سطح وسیع به نمایش گذاشتند و نشان دادند که این ملت همیشه قدردان رشادت و فداکاری شهیدان و ایثارگران است.

استان هرمزگان نیز به‌عنوان پیشانی اقتصاد و تجارت ایران، در سال ۹۸ طبق سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید و با راهبری و نظارت مجموعه مدیریت عالی استان توانست حرکت خود بر ریل پیشرفت و توسعه را در بخش‌های مختلف ادامه دهد.

پروژه‌های تکمیل‌شده در این استان طی این سال، به‌ویژه در دو برهه زمانی هفته دولت و ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیدند که حاصل و دستاورد آن رونق تولید و ایجاد اشتغال گسترده بود.

در روزهای پایانی سال ۹۸ شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی را در کشورمان ایجاد کرد که موجب شده نوروز سال جدید برای همه ایرانیان متفاوت از قبل باشد.

با توجه به توصیه‌های اکید وزارت بهداشت و درمان باید برای حفظ سلامتی خود و تمامی هم‌وطنان در این ایام به‌طورجدی اصول بهداشتی را رعایت و از هرگونه تردد غیرضروری و مسافرت خودداری کنیم تا همه با همکاری یکدیگر، ویروس کرونا را شکست دهیم.

امن‌ترین مکان برای در امان بودن از بیماری کرونا، خانه است و همه ما باید این نکته را موردتوجه قرار دهیم و با ماندن در خانه در تعطیلات نوروز و خودداری از دیدوبازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنیم.

این‌جانب فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را به ملت ایران به‌ویژه مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سال نو برای همه هم‌وطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد».

انتهای پیام