صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد افراد مبتلا به کوئید ۱۹ در این استان به ۷۳ نفر رسید.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان، محمد مهدی بانشی، سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم فروردین‌ماه اظهار کرد: براساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی 12 مورد جدید به افراد مبتلا به کرونا در این استان اضافه شد تا آمار کرونایی‌ها به 73 نفر برسد.
وی با اشاره به اینکه این آمار با توجه به شروع پیک شیوع بیماری افزایش می‌یابد، افزود: برخی از بیماران کرونایی بعد از یک دوره درمان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هم‌اکنون برخی از بیماران کرونایی در منزل قرنطینه بوده و دارو دریافت می‌کنند و برخی افراد دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند که کادر درمان به‌صورت ویژه پیگیر درمان آنان هستند.
بانشی با اشاره به اینکه دو مرگ در این استان به‌دلیل کرونا تاکنون ثبت شده است، تصریح کرد: حال تعدادی از بیماران کرونایی به‌دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای مساعد نیست.
وی یادآور شد: تعداد افراد مبتلا به بیماری کوئید 19 در کشور به 20 هزار و 610 نفر افزایش یافته و در مجموع تاکنون یک هزار و 556 مرگ به‌دلیل این بیماری در کشور ثبت شده است.

انتهای پیام