صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا فعالیت و برنامه‌های پلیس سمنان در مقابله با بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، امروز، 6 فروردین در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان با اشاره به اینکه عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می‌طلبد افزود: تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف  وظیفه مهم پلیس است.

وی ادامه داد: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است که در این راستا اقدام و فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده مطلوب بوده و وضعیت استان در این خصوص با تلاش همکاران بسیار ستودنی است.

این مقام ارشد ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر برشمرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

امینی توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر را مهم و ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

به گفته وی گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش‌آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها از جمله اقدامات  پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا است.

انتهای پیام