صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برای ضدعفونی کردن معابر در شهرها و شهرستان‌ها ۴۵۰ نفر در گروه‌های جهادی سازماندهی شده و اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در خصوص مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در این راستا سه گروه جهادی بکارگیری شده است.

وی افزود: برای ضدعفونی کردن معابر در شهرها و شهرستان‌ها ۴۵۰ نفر در گروه‌های جهادی سازماندهی شده و اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: حدود چهار کارگاه تولیدی بسیجیان در سطح کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی یا تغییر کاربری دادند و یا اینکه کارگاه‌هایی برای تولید ماسک ایجاد کردند که روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک در این واحدها تولید می‌شود.

وی گفت: دو واحد تولیدی مواد شوینده نیز تغییر کاربری داده و با کمک سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و با پشتیبانی‌هایی که انجام شد خط تولید خود را تغییر دادند و مواد ضدعفونی کننده و پد الکلی تولید می‌کنند.

انتهای پیام