صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، با بیان اینکه تاکنون جواب آزمایش ۱۰۳ بیمار کرونایی در مراغه مثبت اعلام شده، گفت: با فوت سه بیمار دیگر، تعداد فوتی‌های کرونا در این شهرستان به ۱۴ نفر رسید.

اصغر تنومند، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تاکنون جواب آزمایش ۱۰۳ بیمار کرونایی در مراغه مثبت اعلام شده، گفت: با فوت سه بیمار دیگر، تعداد فوتی‌های کرونا در این شهرستان به ۱۴ نفر رسید.

وی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر ۷۱ نفر ترخیص و با مراقبت بهداشتی و پیگیری از طرف بهداشت در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: اقدامات شناسایی و معاینات بالینی اعضا خانواده افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت بوده از سوی معاونت بهداشت شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون ۶۰۵ نفر که با علایم کرونا به مراکز درمانی مراجعه و پذیرش شدند که ۵۵۰ نفر از آن ها بستری و ۵۱۸ نفر ترخیص شدند.

تنومند اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲ نفر در بخش ایزوله بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه با موارد مشکوک به بیماری کرونا بستری و تحت مراقبت هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۶ بیمار در بخش ایزوله بستری هستند، اضافه کرد: همچنین ۶ بیمار در بخش ویژه بستری هستند. 

رئیس دانشکده پزشکی مراغه در پایان گفت: سالمندان به عنوان قشر آسیب پذیر در زمینه ابتلا به کرونا، نیازمند توجه و مراقبت بیشتر هستند. هم اکنون از مجموع ۱۰ سالمند بستری در مراکز درمانی این شهرستان، ۶ نفر کرونا مثبت هستند.

انتهای پیام